מדיניות החלפה והחזרות

מדיניות החזרת מוצרים בהתאם לחוק ולתקנות הגנת הצרכן - מדיניות ביטול עסקאות - מדיניות משלוחים

  • הודעה על ביטול הזמנה כאמור יימסר לעסק על ידי הלקוח/ה בפניה טלפונית אל שירות הלקוחות/ או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של העסק.
  • ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת המייל/פקס מהעסק המאשר את הבקשה לביטול העסקה.
  • במקרה שהביטול אושר יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העליות שחלות על החזרת המוצר יהיו על הלקוח/ה בנוסף לדמי הביטול.
  • ניתן להחליף מוצר שנרכש במוצר חליפי בתוך 7 ימים ממועד קבלת המוצר בצירוף חשבונית הקניה – בתנאי שהמוצר לא נפתח ולא נעשה בו שימוש, המוצר או החומר עצמו ארוז באריזתו המקורית וללא פגם במוצר.
  • החברה רשאית לדרוש לפני ההחלפה הוכחה כגון – צילום המוצר בכדי לוודא שאכן לא נעשה שימוש במוצר שיוחזר.
  • החזרת מוצר ו/או ביטול עסקה הינו תוך 14 יום מתאריך הקניה בלבד, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית ולא נפתח או שונה מצורת אריזתו המקורית, בצירוף חשבונית הקניה .
  • אריזה מקורית – מוצר וכל חומר שהוא המשמש את היצרן או היבואן ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש. כעטיפה למוצר שייצר או ייבא ושאינו מהווה חלק בלתי נפרד מהמוצר ואינו חיוני לצורך השימוש במוצר.
  • לא ניתן להחזיר מוצרים שנרכשו בהזמנה אישית עבור הלקוח בהתאם לדרישותיו ו/או שיובאו עבורו, ולא מתאפשר לארוז אותם בשנית.
  • לא ניתן להחזיר מוצרים מכל סוג שהוא שניתן עליהם מחיר "מבצע" או "מחיר מבצע מיוחד", מוצרים שיופיעו באתר ככאלו שחל עליהם מבצע.
  • לא ניתן להחזיר מוצרים מכל סוג שהוא שנעשה בהם שימוש ו/או באו במגע עם גוף הלקוח ו\או מוצרים מתכלים. ו/או בגלל שלא היה שימוש בהתאם להוראות השימוש או כי לא היה הוראות שימוש, ו/או בשל תקלה שנגרמה בכוונה או בגלל רשלנות של הלקוח/ה ו/או בגלל כוח עליון כגון- שריפה, נזילה, ברק, כניסת גוף זר וכדו' ו/או בשל חדירת נוזלים כלומר קורוזיה, ו/או אם הלקוח/ה ניסה לתקן את המכשיר או המוצר בעצמו או ע"י אדם שלא הוסמך לכך ע"י היבואן.
  • החלפת מוצר כרוכה בעלות משלוח על חשבון הלקוח/ה בעלות של 29.90 ₪ לכל כיוון, במרכז הארץ, באזורים מרוחקים, כגון אילת והערבה, ים המלח, הבקעה, רמת הגולן, או מעבר לקו הירוק, עלות המשלוח תהא בהתאם למיקום ויקבע ע"י בית העסק, לכל כיוון כלומר – החזרת המוצר לבית העסק, ובחזרה ללקוח/ה.
  • החזרת התמורה, תעשה רק לאחר קבלת המוצר ובדיקת תקינות המוצר ואריזתו חזרה לידי החברה, החזרת התמורה תהיה במועד ביטול העסקה, ככל שניתן או במועד הקרוב ביותר לכך ולא מאוחר מ-14 ימי עסקים ההחזרה תעשה באופן שנעשה בו התשלום ובהתאם לתקנות אלו:
  • ככל ויידרש כי העסק יאסוף את המוצר, הלקוח יחויב בדמי משלוח נוספים בנוסף לעלות דמי הביטול בסך של 99-300 ₪ כולל מע"מ תלוי בנפח המוצר ובאזור איסוף המוצר.
  • החזרת התמורה תעשה באופן בו שילם הלקוח/ה ו/או באמצעות תעודת זיכוי ובהתאם לתקנות, המוצר יזוכה על פי ערכו השקלי ביום רכישתו, בניכוי הנחות ומבצעים.
  • החזר כספי יינתן רק אם המוצר עלה יותר מ-100 ₪, ההחזר הכספי על המוצר שהוחזר לא יהיה מלא והלקוח יישא בדמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ₪ – לפי הנמוך מבניהם בכפוף למדיניות החזרת מוצרים. 
  • עסקאות בכרטיסי אשראי – תיתכן עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של עד 3% נוספים לדמי הביטול לעיל.
  • לקוח שהזמין טובין שבגינם בוצעה הזמנה מספק בחו"ל, לא תחול זכות הביטול אם ביקש הלקוח לבטל את העסקה לאחר מועד הפקת הזמנת רכש ו\או אישור ההזמנה ע"י היצרן/ספק.
  • עלות ההובלה בהחזרת המוצר כולל ריהוט קוסמטיקה או רהיטים וציוד משרדי אינה מתקזזת עם עלות ההובלה, החזרת מוצר שהורכב ו\או הדורש איסוף מבית הלקוח, יחויב הלקוח בעלות בגין דמי הובלה והרכבה ובגין דמי החזרה ופירוק בהתאם לאופי המוצר, לגודלו, ולסך הכמות ובהתאם למרחק ולאזור האספקה.
  • מוצר שהגיע לבית הלקוח תקול\פגום, תהליך ההחזרה\החלפה יהיה ללא עלות הובלה נוספת.
  • העסק שומר לעצמו את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתו הבלעדי, את הפעילות באתר ו/או לבטל עסקת רכישה שביצע משתמש, לרבות, אך לא רק, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן:
  • אם לאחר סיום עסקת הרכישה התגלה כי המוצר אזל מהמלאי, אם לא נקלטו במערכת פרטי כרטיס האשראי ופרטיו המלאים של המשתמש, בכל מקרה שבו נעשתה פעולה בניגוד לתקנון זה, המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין, המשתמש מסר בעת ביצוע עסקת הרכישה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים, המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בעסק ו/או במי מטעמו ו/או בפעילותו התקינה של האתר ו/או בצד ג' אחר כלשהו, אם לפי דעת העסק, בכוונת המשתמש לשוב ולמכור את הפריטים שנרכשו על ידו באמצעות האתר לצד ג'. בהקשר זה המשתמש מאשר ומתחייב כי לא ימכור פריטים שרכש באתר לצד ג' כלשהו. המשתמש לא הגיע לעסק לאסוף את הפריטים שהוזמנו על ידו בתוך 10 ימי עסקים.
  • בכל מקרה אשר בו, מחמת "כח עליון", אין באפשרות העסק לבצע ניהול תקין של האתר, לספק למשתמש את המוצרים ו/או לעמוד בהתחייבות אחרת שלו. בסעיף זה "כוח עליון" משמעו: לרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת הטלפוניה או תקלות במערכות תקשורת אחרות, חבלה כלשהי ואירוע בטחוני ו/או אירוע מדיני ו/או סגר כללי. בנסיבות כאמור רשאי העסק לבטל את העסקה או להציע למשתמש פריט חלופי שווה ערך, לפי שיקול דעתו ובהתאם לנסיבות הביטול. בוטלה מכירה כאמור העסק לא יהיה אחראי ולא יישא, בכל מקרה, בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השירות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.

 

מדיניות משלוחים

  • הזמנות שיתבצעו בכל יום יספקו בין 1-7 ימי עסקים (לא כולל שבתות וחגים) החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד.
  • יום בקשת ההזמנה לא יבוא בחישוב ימי אספקת ההזמנה, מסירת ההזמנה מתבצעת עד השעה 20:00 ביום העסקים.
  • ישובים מרוחקים כגון  – אילת, הערבה, יישובי ים המלח, ואזור רמת הגולן, מעבר לקו הירוק במידה ויתאפשר זמן האספקה תהיה עד 14 ימי עסקים לכל סוגי המשלוחים. העסק לא מתחייב לשלוח ו/או להוביל מוצרים מעבר לקו הירוק.
  • השילוח יבוצע ע"י חברות השילוח והינו באחריות חברת המשלוחים ובהתאם לתקנון חברת השילוח, ייתכנו עיכובים של חברות השילוח.
  • שליח עד הבית בתקופת קורונה ו/או בתקופת סגר – אספקת המשלוח תהא עפ"י הוראות משרד הבריאות ובהתאם להוראות כיום השליח ישאיר את החבילה בסף הדלת.
  • ככל ויהיו הגבלות קורונה זמני האספקה עלולים להתארך מעבר לזמני האספקה המצוינים, העסק ייעשה כמיטב המאמצים לספק את הזמנות מוקדם ככל האפשר.

 

 

להלן פירוט ועדכון תעריפי משלוחים והובלות (כוללים מע"מ) של העסק:

  1. מוצר הנשלח באמצעות חברות השילוח יחויב בדמי משלוח לפי המופיע בתשלום ההזמנה ולפי בחירת הלקוח. עלות משלוח הינו 29.90 ₪ לכלל מוצרי החד פעמי ומוצרי הקוסמטיקה, לאזורים מרוחקים כגון, אילת והערבה, ים המלח, רמת הגולן, עלות המשלוח הינה 35 ₪ בהזמנה מעל 1,000 ₪ יינתן פטור בעבור דמי משלוח במרכז הארץ בלבד ולא כולל ריהוט, או מיטות קוסמטיקה, או ריהוט וציוד משרדי.
  2. מוצרים הדורשים הובלה ו\או הרכבה כולל רהיטים, ריהוט משרדי ו/או רהיטי קוסמטיקה יחויבו בדמי הובלה והרכבה בהתאם לאופי המוצר, לגודלו, ולסך הכמות שנרכשה ובהתאם למרחק ולאזור האספקה.
  3. הובלה והרכבה לבניין ללא מעלית תהיה תוספת של עד 100 ₪ לקומה, מקומה 3 ואילך.
  4. הדגמות של רהיטים וציוד משרדי, חייבים בתשלום של שירות והובלה שיקבעו בהתאם לאופי המוצר, לגודלו, ולסך הכמות שנרכשה ובהתאם למרחק ולאזור האספקה.
  5. ככל והלקוח רכש במעמד ההדגמה את המוצר, לא יחויב בדמי משלוח נוספים.
  6. אנשי מכירות עצמאיים רשאים להבטיח ללקוח אספקה מהירה רק לאחר אישור מראש של העסק או מי מטעמו.
  7. ציוד הנאסף בשירות עצמי, ההרכבה נעשית באופן עצמאי.
  8. מוצרים, רהיטים, ריהוט וציוד משרדי, כדוג', מיטות, מיטות קוסמטיקה/רופא, כורסאות, כסאות, שולחנות, עגלות שירות, רגליות, ארונות, ריהוט משרדי, ועוד, שנאספו בשירות עצמי והורכבו על ידי הרוכש הינם באחריותו בלבד.
  9. איסוף עצמי יתבצע בתיאום מראש בימי עסקים א'-ה', בין השעות בשעות 09:00-20:30. במוצרים שעלותם מתחת ל-99 ₪, יחויב הלקוח בתוספת של דמי טיפול בסך 19.90 ₪.


יצירת קשר עם העסק

  • בכל עניין, שאלה ו/או בקשה, אנא פנו אל העסק הגשמת מכירות אשר מנוהל על ידו באמצעות השארת פנייה / צור קשר באתר או לחילופין בווצאפ: 052-2394447 או במייל .salewisher@gmail.com

מזמינים דרכינו
את כל הרכש למשרד?

מחירים אטרקטיבים

התמחור האטרקטיבי שלנו מאפשר חסכון משמעותי עבור העסק שלך ומספק תמריצים משתלמים שמשפרים את התמורה הכלכלית שלך כל חודש מחדש.

מגוון ספקים

בזכות קשרים מובילים עם מגוון ספקים, אנו מציעים גמישות רבה יותר ומבצעים שמותאמים אישית, מאפשרים לנו להציע לך מגוון רחב של מוצרים והזדמנויות קנייה משתלמות.

ליווי ארוך טווח

התמיכה המתמשכת שלנו מבטיחה לך ליווי ארוך טווח, המבוסס על היכרות מעמיקה עם צרכי העסק שלך ומספקת לך את הביטחון והנוחות להרגיש שאנחנו שותפים אמיתיים בדרכך להצלחה.

שירות זמינות

שירות אישי וזמינות מורחבת: כאן בכל עת בכדי לענות על כל שאלה, לאתר כל מוצר בארץ או בעולם, לפתור כל בעיה ולספק עזרה מקצה לקצה.

אתר זה משתמש בקבצי עוגיות